Bende 23 haftalığım medstara gdiorum ama acayip pahalılandı doğum fiyatları dha bide nisanda doğum 30 öderim heralde vitaleye geçti bi arkadaşım fiyat 12 bin demişler bizm kide hadi 15-17 olsun yine iyi medstara göre ha vericek durumum var ama yarı yarıya fark atıyor onu çocklarıma harcarım çok kararsızım az önce kızımı vitaleye götrdüm kbb doktruna çok memnun kaldım hastnde güzeldi kadın doğm önü doluydu baya 😁 doktrlar halkında hiç fikrim yok bayan doktr tercihimdir aslnda varsa memnun kalan öneriye açığım aslnda valit geçmeden değiştrmek istiyorum snra almazlar flan ortada kalmayım 😁