Hayırlı akşamlar kızlar . Benim kan grubum negatif 9 haftalıkken inder. Co. Testi negatif çıktı doktorum kanama olursa hemen git iğne ol demişti ama çok şükür olmadı şimdi 27 haftalık oldum haftaya gitmem gerekiyor ama devlette randevu bulamıyorum özele de para vermek istemiyorum. En geç ne zamana kadar olmak gerekiyor ? Birde eşimin raporu lazım demişti geçen ay ama eşimin ikametgahı memleketinde şu an onu nasıl ayarlabilim sağlık ocağı verir mi sizce ?