Kızlar perşembe günü doktora gittim devlete gidiyorum 41 haftaya kadar almıyolar normal ilerledigi için herşey 3 cm açıklıgım var ama cuma gittim gene 3 cm bu gün evde geçirdim yarında evde olmayı düşünüyorum suyum sancım gelmeyince pazartesi suni sancıyla alıcaklar benim gibi açıklıgı olup ilerlemeyen varmı