Birminikannesi1 Merhaba 🙋🏻♀️🌸2.5 yıl önce orada doğum yaptım 2. Sezaryanımı olmuştum çokta memnun kaldım ilgi alaka ve sistemden, şuan 7 haftalığım yine orada takipliyim , doğum anında hemşireye kıyafet falan verilmiyor☺️ bebek doğduğunda sadece bez takıyorlar gerekli kontrolleri muayeneleri izlemleri aşıları yapıldıktan sonra birkaç saate yeşil örtüye sarılı getiriliyor yanınıza sonra siz giydiriyorsunuz yada refakatçiniz. Bu durumu çok yadırgayan oluyor neden çıplak getiriyorlar diye ama bebek doğduğunda tenindeki beyaz kremsi tabaka koruması için zaten ama ben gayet normal buluyorum çünkü bebeği kalp doktoru çocuk doktoru dahil birçok farklı doktor ayrı ayrı muayene ediyor izlemini yapıyor zaten küvöze koyuldukları için vücut ısıları kontrol ediliyor yani üşümüyorlar merak etmeyin 😊