Nerden bulaştı bilmiyorum.Bir süredir böyleyim kaynar su ve saç kremi ile kurtuluyorum bitlerden ama büyük ihtimalle sirke,yumurta denen şey illet var geri türüyor.Bit şampuani kullanılmıyor .Boya da sirkeyi öldürmüyor.Kına hem sirke hem bit için iyiymiş.Hamilelikte saçına kına kullanan varmı? Ya da sizin başka doğal onerileriniz var mı.Gunluk yıkanmaktan yoruldum artık.Lutfen en ufak bilginiz varsa paylaşın