Merhaba bayanlar korunmasız ilişkim 27 Kasım ve sonrasında hiç ilişkim olmadı perşembe günü test yaptım silik çıktı baya ve bu sabah yaptım cumartesi sabahı yine silik çıktı daha önceden dış gebelik geçirdiğindem korktum aksam kahve lekelenme oldu ve gittim kan vermeye simdi çıktı sonuç 8.65 cok az gdi bana acaba tekrar dış gebelik mi veya kimyasal mi