Hilaldabaan Şimdi ben 16+3 haftalık hamileyim şey sormak istiyorum hani bu kan veriyoruz ya içinde toxoplazması vs bir kere verdik ya başka veriyor muyuz ilerleyen zamanlar da insan bazen merak ediyor sonuçta yeşillik falan da yiyoruz ya :)
Hilaldabaan umrumdadegil ya illa dılardan yemek söyleyip yediğimiz oluyor ne biliyim çiğköfte vs benim aklıma takılıyor ya 🙄
umrumdadegil Hilaldabaan aynen bende yiyorum birkaç defa salam da yedim hatta ama hiç bakmadılar sonra
Hilaldabaan umrumdadegil of insan korkuyor ya bazen çok mu kafaya takıyorum acaba diyorum bende sucuk yemiştim mesela çiğköfte yedim ettim eee akşamları yemeğin yanı da yeşilliklerden salata yapıyorum yıkıyorum iyice gerçi ama ne biliyim zaten daha tam hareketlerini de hissetmiyorum insan korkuyor ya böyle gamsız olan insanlara imreniyorum 🥹
umrumdadegil Hilaldabaan hiç gamsız olamadım hep diken üstündeyim bende istersen doktora bi sor belki bakar bende sormayı düşünüyordum 🤭
Hilaldabaan umrumdadegil sorayım bakayım ya haftaya dörtlü tarama sonucumu göstermeye gidecektim bir diyim bakayım ne dicek of bende öyle hiç gamsız değilim içerde napıyor iyi mi diye düşünmekten bazen yoruluyorum 🥹
Hilaldabaan umrumdadegil sol kasığımda böyle değişik şeyler oluyor ama tam idrak edemiyorum gaz mı bebek mi 🥹🦦
Hilaldabaan umrumdadegil ayyy hemen hissetmek istiyorum net bir şekilde ayakları yukarda kafası aşağı da mı oluyor bebeğin 🥲
umrumdadegil Hilaldabaan herkesin farklı oluyor bazıları baş aşağı ayak yukarı bazılarında ayak aşağı baş yukarı duruyor haftan biraz daha ilerlesin sorarsın doktora duruşu nasıl diye söyler 😅
umrumdadegil Hilaldabaan evet başının aşağıda olması gerekiyor doğum zamanı yoksa sezaryen oluyor mecbur ama makat geliş olsa bile şimdi korkma sonradan dönüyorlarmış