ASLD Kızlar selam reglime 4 gün var. Bugün sabahtan beridir bel kasık üst bacak ağrım var. Hiç böyle olmam normalde sadece regl günü sancım olur. Heran olacak gibi bir his var sürekli lavaboya gidip geliyorum. Neden olabilir sizce
NovaVina_ ASLD gebelikve regl belirtileri birbirine cok benzeyen semptomlar gosterir. O yuzden bence bekleyim. Regli gecikmeniz olunca test yapin.