ogretmen1anne_ 7 aylık bir anne olarak bende arayışım boyunca burada defalarca postlara yazmıştım 😂 deneyimimden bahsetmem gerekirse travel sistem bir araç tercih edip pişman oldum. Cybex balios modelini aldık araba çok güzel aşırı konforlu aton 5 pusetle kullandık ama gelin görün ki çok büyük aracımızın bagajını tamamen kaplıyor. Keşke cybex eezy alsaydım o katlanınca çok minik oluyordu. Kabin boy ve pusetle kullanılabiliniyordu mağazada ikisi aradında kalıp baliosun o haşmetli görüntüsü yüzünden baliosu seçmiştim 😂 şimdi puseti bıraktık bebek arabamızı sarıp cybexin ezzy ya da daha da küçük olanlarından almayı düşünüyorum