kızlar selam 2 yılı geçik süredir gebelik için uğraşıyorum gerekli her test yapıldı eşimede bana da elle tutulur hiç bir sebep yok olmaması için dendi sadece bende kist var 4 cm oda önemsiz dedi doktorum 1 ay klomen kullandım olmadı reglimde yine gittim doktora kan aldı yine klomen verdi e2 değerim 300 çıktı neyse haftaya yine gideceğim baktırırım dedim üzerinde durmadım ve reglim kesildi 1 gün sürdü bitti klomen kullanıyorum yine ama bu nedir anlamadım normal mi gebelik olabilir mi e2 değeri gebelikte çok yükselirmiş bide 1 gün kanama beni bi şüpheye düşürdü ne düşünüyorsunuz bilgisi olan benim içimi ferahlatabilir mi