Ben devlet hastanesinde doğum yaptım canım. Hep iniallah iyi doktorlar merhametli vicdanlı ebeler gelir diye de dua ediyordum. Çok şükürde öyle oldu. Benden başka doğum yapan yoktu o esnada. Ebelerimdende allah razı olsun çok iyilerdi. İnşallah senin karşına da öyle bir ekip çıkar. Bir gün kaldım hastanede çokta memnundum.