Sellmaseellma İçimde bi şüphe ile kaset test yaptım fakat çizgi tam c de çıkmadı c ve t ortasında hafif c ye yakın çıktı tam altında değil negatif sayılır değilmi
Sevvalll42 Sellmaseellma sanki çok silik var gibi normal zaten birbirine yakın oluyo uzak olmuyo çizgiler
Sellmaseellma Sevvalll42 ikinci çizgi göremedim ben ama negatif çizgisi c nin sonunda bitiyor ya o kafamı karıştırdı
Sellmaseellma Esra2288 öncedende yaptım hep tam altında olurdu ikinciyi alıp yapayım bari garanti olsun
Sellmaseellma Sevvalll42 1 hafta var kuzum adetime de ya o yüzden yaptım ikinci testi de yapayım ben garanti olsun öyle kan veririm