Cvznrrr Kızlar annem ilk kez konserve çilek reçeli yapmış hiç şekeri yok ve su gibi. Bunu nasıl toparlarım ? Tekrar kaynatıp koysam şekerini nasıl ayarlarım?
Melekler12 Cvznrrr su gibiyse çilek kaç kiloysa ona göre ayarliyosun şekeri çok katnatma daha önce kaynatılmış tam ezilmesin çilekler sadece şekeri erisin 10 dk felan ve kasıktan şeker oraninin tadına bak ona göre köy
miniskesi Cvznrrr Kendinize göre tekrar şeker ilave edip kaynatabilirsiniz. Yani reçelin miktarına göre
Haticengin17 Çileklerini ayri bir kaba ayirip suyuna az seker katip yogunlastirip sonra tekrar birlestirin☺️