1yenianne11 Allah korusun, sözlerin için çok teşekkür ederim, biliyorum üzmek için söylemediğini 🙏 Beni anladığını da biliyorum keşke birşeyler elimizde olsa, senin adına çok üzüldüm ama bir yandan da okurken, maşallah ne güçlü bir kadınmış dedim. Helal olsun bütün güçlükleri aşabilmen hem de sadece bebeğine tutunarak, bana da nasip olsun inşallah 🤲 tüm bu durumda olan annelerin hepsine sağlık huzur bebişlerine de sağlıklı uzun ömürler diliyorum 🤲🤲🤲