Merhaba hanımlar. 22+4 günlük hamileyim. Kısa bir süre önce nefes almakta zorlanmaya başladım. Sanki grip olmuşum da burun etlerim şişmiş gibi. Boğazımda de kuruluk oluyor öksürüyorum. Ama grip ve nezle ile alakası yok durumun. Tam olarak derin nefes alamıyorum , çok zorlanıyorum. Eşim de geceleri horlamaya başladığımı söyledi. Ben kendimde horlamama uyandım dün . Ağzımdan da su akmış yastığa . Bunlar normal mi sizler de yaşadınız mı bu durumu. Nasıl hafifletilebilir