Buket60 Kızlar 14.haftada hala kusuyorum. Hatta bugün 7 defa kustum ve kilo kaybım devam ediyor. Doktor 2 hafta önce normal demişti ama bebek için tereddüt ediyorum. Sizce bu kadarı normal mi?
amayinedeiyiilerledim Buket60 bende 13deyim midem kaynıyor ağzımın tadı yok. Yiyorum biraz duruyorum vitaminler emilsin diye sonra dayanamıyorum faydası olmuyordur yediğimin ama zorla Yiyorum ve sonuç hüsran 🤢
FDM220 Buket60 taze zencefili suyunu atıp o suyu gün içinde içebilirsin iyi geliyo salatalık tuzla ye oda iyi gelir
Seniz6774 Buket60 31 haftalık hamileyim hala kusuyorum. Artık doya doya ağız tadıyla yemek yiyeceğim günü bekliyorum