Zey__23__ Kızlar ben 6 haftalık hamileyim acayip bir gaz var içimde sanki midem de rahatsızdı daha önce ondan mı gebelikten mi bilemedim yaşayan var mı
amayinedeiyiilerledim Zey__23__ sancıdan kıvranırdım. Kendinizi sıcak tutun. Cenin pozisyonunda yatın
amayinedeiyiilerledim Zey__23__ şeker sorununuz varsa sıkıntı olabilir. Sade maden suyuna limon sıkarak içebilirsiniz öyle de çok lezzetli oluyor
Zey__23__ yaseminligunler Ceku00 evet taa çok berbat bi his şişkinlik karın ağrısı mide ağrısı bulantısı da cabası
Mervekaram22 Vallah kuzum gebelikte normal diyorum ben ilk kez hayatım boyunca kendimi bu kadar gazlı hissediyorum 🤣🤣
yaseminligunler Ben normal hayatımda da cok gazlı bir insanım neden bilmiyorumm🤷🏻♀️🤷🏻♀️ hamileliktee dahada fazlaa
Poncik77 Zey__23__ gaviscon şurup önerim mide şişliğime ve gaz sorunuma iyi gelmişti ben gaz çıkartamıyordum sancıdan kıvranıyordum