Benımde hamilelikten once yoktu ama hamilelik tiroiti yukseltiği icin benımde yuksek cıktı ama baya bir yuksek son an doguma kdr hatta dogumdan bir ay sonrası duzelene kdr ilac kullanmaya devam ettim cok sukur bebegımde bir sorun olmadı suan ikinci hamileliğim bunda tiroitim normal yukselmedi ilaç kullanmıyorum