bernaE50 Erken dönemde kanama olması çok normal karşılanmaz doktora gitmediyseniz, acilen doktora gitmenizi öneririm. Kesede bebek oluşur mu oluşmaz mı bu kimsenin tahmin edebileceği bir şey değil. Sağlıklı bir döllenmeyse oluşur, inşallah sağlıklıdır yakın zamanda kesede bebek de görünür.