Hanımlar rica ederim beni cinsiyet postlarına etiketlemeyin gördüğümü söylüyorum zaten ben bilirkişi veya doktor değilim üstelik çok minik bebekleri doktor bile tahmin edemezken üst üste beni etiketlemeniz saçma geliyor bana 🙏 zaten iki seçenek var değil mi ben hissettiğimi söylüyorum sadece herkese hayırlı akşamlar