7 ay önce dış gebelik geçirdim iğne ile düşürüldü ve şimdi öğrendin yeniden gebeyim kahverengi akıntı geldi tupum arada ağrıyor kan verdim 1 saat sonra çıkacak ve 2 günde bir kan takibi yapacağım böyle durum yaşayan oldu mu hiç korkuyorum aynı durumlardan geçmekten