Momandmery Kızlar 39 haftalık oldum belirtiler neler olur sizler neler yaşadınız ben birşey hissetmiyorum
Hg-ygthmz- 39+4um kasik ağrılarım şiddetlendi özellikle bebek hareket edince sancı oluyor bende sırtıma vuruyor arada sancı az önce de biraz biraz suyum gekiyor camasirim baya islandi dışarı verecek kadar sancı aynı ama bekliyorum