melektpcu Kızlar merhaba, 28 haftalık hamileyim, bugün banyoyu yıkıyorken kaydım düşmedim ama bacaklarım ayrıldı, dizim ve sağ pelviğim ağrıyor ama pelvik ağrılarım gebeliğin başından beri var, korkuyorum açıkçası başına gelen var mı?
Gozdecaner melektpcu ani hareket ve aniden kendinizi kastıgınız için normal karnınıza darbe almadıysanız ve bebek hareketleri düzgün devam ediyorsa sorun yoktur geçmiş olsun
Gamzecanpolat melektpcu Bende geçen hafta kalçamın üzerine düştüm doktorum kanaman yoksa ve karnının üzerine düşmediysen sorun olmaz dedi eğer işiniz rahat etmiyorsa bi görünün derim ben o kadar ağır düşmedim dikkat edin
hsizyl melektpcu bendede olmuştu nolur nolmaz diye gittim hastaneye doktorda 24saat gözlem altında kalmamı söylemişti istersen önlem olarak git aklında soru işareti kalmasın
melektpcu Gozdecaner karnıma darbe almadım sadece bacaklarım açıldı topladım kendimi, teşekkür ederim ☺️
melektpcu Gamzecanpolat yok karnımın üzerine düşmedim hareket ediyor ilk başta çok tedirgin oldum sadece zaten düşmedim ayaklarım kaydı, teşekkür ederim yorumunuz için ☺️
Birannis Bende iki gün önce sandalyeden düştüm doktora gitmemiştim karnıma darbe almadım falan diye hareketleri de normaldi ertesi güne kontrolüm vardı söyledim doktora öyle biseyde haberimiz mutlaka olsun dedi bebek eşten ayrılabilirmis ve onu anlayamazmışız eğer hastaneye yakinsaniz Bi gidin içiniz rahat etsin bence geçmiş olsun
melektpcu Birannis sizede geçmiş olsun, gitsem iyi olacak sanırım ben düşmedim ama ayaklarım kaydı, ayrıldı baya ondan korktum
Gamzecanpolat melektpcu Yok anladım zaten karnının üzerine düşmediğini doktorun söylediğini söyledim karnın üstüne düşmek ve kanamanın olması tehlikeliymiş dikkat edin ben artık banyoları yıkamıyorum süpürüp siliyorum fayansı
_Tazeanne O anki düşme korkusuyla kendinizi kastığınız için olabilir hareketleri takip edin Allah’ın izniyle olmamıştır bişey