Beyyza benim bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj oldum.Operasyon öncesinde 2 adet vajinal fitil attılar rahim açıldın diye biraz kanama oldu tabi.Benim ameliyat fobim var çok korktum o yüzden operasyon odasında korkudan bir baygınlık geçirdim gözümü açtığımda yatakta yatıyordum.Ağrım sızım hiç olmadı, 1-2 gün çok az kanamam oldu çok şükür hiçte problem yaşamadım. Korku bilmediğimiz için oluyor şu an da doğumdan çok korkuyorum ağlıyorum bazen korkumdan.