Merhaba 28 haftalık hamileyim ikiz gebelik dün geceden beri adet olacakmgini ağrım çok oldu yine bu sefer uzun sürdü sabah doktora gittim bebeklerde sıkıntı yok alttan muayene etti rahim ağzında yumuşama var dedi hemen yatırdı serum dil altı hap ciğer geliştirici iğne falan oldum nst de sancı çıkmadı çok korktum başına gelen varmı tekrar yaşarmıyım bu durumu erken doğum olurmu 🥺🥺🥺