Es5ra 37+3 günlük hamileyim gece sancm oldu geçti.ikindi saat 4 e kadar bişey yoktu saat 4 den bu yana belim ağrıyor kasıklarım sızlıyor bebek de oldukça hareketli.adet sancısı gibi mi desem gaz sancısı gibi mi desem bi sancı var.ilk defa kasıklarımda da hissettim bu sancıyı ayrıca sancı olalı dudaklarım kuruyup duruyor sık sık.daha önceleri sadece belim ve sırtım ağrır geçerdi.ilk gebeliğim olduğundan anlayamıyorum da ara sancı mı doğum sancısı mı sizce?
Es5ra Haticesonguu ilk defa bugün hissettim bu sancıyı.ilkin lekelenme mi oluyor? su hemen mi geliyor yoksa su geldikten sonra bi kaç saat daha beklemek mi gerekiyor