Merhabalar 33 haftalık hamileyim bir haftadır diş ağrısı vardı antibiyotik kullandım bugün de dişim çekildi ama bir haftadır hiç bi şey yiyemedim ağzımı açamıyorum. Şimdi de çekimden dolayı yiyemiyorum kilo verdim bu süreçte şimdi sadece çorba yiyebiliyorum. Bebeğin gelişimi için de endişe ediyorum. diş çektiren var mı aranızda? Kaç gün sonra normal beslenmeye başladınız?