Eşim trendyol yemek kuryesi,çok üzülüyorum biraz borcumuz var mecburi bu işe başladı havalar çok soguk cok yogun çalısıyo ıslanıyo eve gelıyo yemek yiyip ısınıp gidiyor,mesela yanına termosa su büskivi koyuyorum nescafe yap iç diye kenarda iki dkka ıçsin ısınsın,eve gelınce hemen kurutmaya kıyafetlerını atıyorum o gidene kdr bitmiş oluyo makına,mesela kask takıyo kafasına ıslanıyo içini kurutma makınesıyla kurutuyorum,sizlerin bana işimi kolaylaştırcak ona yardımcı olabılecegım öneriniz varmı?kuryelık cok zor bırde hamıleyim geçe geç saate kdr tekım psıkolojım maf 🤷🏻♀️😭