Yakamoz20 Alpsmommm 7 ay önce dış gebelik geçirdim ve şuan arada sol tupum ağrıyor korkuyorum tekrar dış gebelik diye yarin aksam aynı hastanede kan vericem cihaz farklılığı olmasın diye ve 2 günde bir takip edicem sürekli