GoncaS Irmakelizim06 Ben kafama çok takıyorum tedirgin oluyorum o yüzden fazla sıkıntı yaptım endişe duydum Rabbim şifa versin sizede inşallah 🤲
Irmakelizim06 GoncaS yok çıkmadı 4 gün yatırdılar idrar aldılar kan aldılar kaç tüp en son idrar biriktirdiler bişey bulamadılar
Alyabebekk Bundan bende de var maalesef kii 🤦♀️ Bide herşeyi çok bilen bi kayınvalidem var olur olmadık yerde herşeyi söyler 😤 Cuma günü kontrolüm var benim de gdip tekrar konuşucam doktorla. 33+5 im bu arada
Zynpemrh Beriliko tansiyon yükselebilir Fazlaca ödem oluşur el ayak şişer bendede çıkmıştı +1 ama tansiyon normaldi hep sonra testler yaptım çıkmadı çok yüksek olmadığı sürece sıkıntı olmuyo ama tansiyon çok yükselirse yatış yapıyorlar
GoncaS Gzd80 Merhaba 🙋♀️ Protein kaçağının şekerle alakası yokmuş gebelikte normalmiş bu değer kafaya takılacak birşey yok dedi haberin olsun hayırlı geceler ☺️
Gzd80 GoncaS çok naziksin tesekkur ederim bilgilendirme için.. hayirlisiyla tamamlamak dilegiyle bu sureci.. 🙏🏻😘
Bilinmeyen34 Gebeligin belli bir haftasından sonra idrarda protein kaçağı olması ve tansiyonun yüksek çıkması gebelik zehirlenmesi sebebi olabilir.bu sebeple doktorlar kontrol ediyorlar.önemli,boslamamak lazim.hepimiz saglikla kucagimiza alalim insallah🙏🙏🙏