Blueberry0 Babyannesii ben normal doğum şeklinde ilerliyorum son ana kadar sıkıntı olmazsa normal olacak inşallah.. 36+0
alitalia Babyannesii ssvd adayıyım. Bence şartlar uygunsa normal doğum denenmeli. Aksi bir durumda zaten hemen müdahale ediliyor. Sezeryan zorunlu olduğu zaman tercih edilmeli.
Lasol_fa alitalia 2 yıl önce sezeryanla doğum yaptım şu an 5 haftalık hamileyim ve normal istiyorum mümkün mü acaba ilkini isteyerek sezeryanla oldum beklemek istemedim pişmanım
ilaycete213 Normal doğum tabikide kişiden kişiye değişiyor ablam sezaryen olmuş yılardır acısını çekiyor bende normal oldum bebek doğduğu gibi bende doğmuştum okadar güzel rahat ☺️
Merve1414 Babyannesii sizde ve bebekte sağlık problemi yoksa normal doğum normaldogum nekadsr göz korkutsada bence sezaryan olmak normal doğumdan daha zor
Birbahargunu Normal doğum tabi ki ama işin sonu sezaryene de dönebilir ve o zaman da “sezaryen şöyle zor böyle zor hala şuram buram agriyo” şeylerini de duymak istemiyorum ya sadece iyi deneyimler paylassa insanlar keşke
Tuba04 Babyannesii normal doğum diyenler neye güvenip diyor hadi bebekle ilgili bir sorun oluşsa vebalini nasıl vereceksiniz tamam doğum şekli olarak en güzel o ama en risksiz normal doğum bebek açısından
alitalia Lasol_fa destekleyen bir doktorla mümkün tabiki. Çoğu doktor sıcak bakmıyor maalesef risk almamak için.
Yorgunanneee21 Babyannesii İlk doğumum mecburi sezaryen oldu normal doğumu çok istemiştim nasip olmadı. Şimdi 2. Bebeğime hamileyim kara kara düşünüyorum çocuğumu nasıl bırakıp hastanede yatıcam nasıl ayrı kalıcam diye acısı zorluğu umrumda değil kızımdan ayrı kalmak beni çok üzecek
naneliseker_ Babyannesii bu soru vücudunuza ve neye hazır olduğunuza bağlı. Herkesin hikayesi farklı, kafa karıştırır 🤔🧚♀️