Beceriklianne Hejdj123 bende 35 haftalık hamileyim persembe günü nst sancı cıktı Dr yatıs dedi istemedim sehir hastanesine gitim dr agrı kesici verdiler smra tekrar nst bagladı sancı cıkmadı. Evde istirahat dedi . Dinlenince gecen sancı sancı degil dedi Dr bilgin olsun
Hejdj123 Beceriklianne banada serum taktılar ama sancılarim biraz daha fazla artınca almak zorunda kaldılar
Bimiyendis Allahım sağlıkla büyütmek nasip etsin. Bende de sancı çıkıyor ilaçla durdurmya çalışıyorlar. 34+3de 2100 gram çıktı 😢 size ciğer geliştirici vurdular mı? Küveze girdi mi benim acaba? Doğum başlarsa diye korkuyorum ben de Hejdj123
Snjsid839-_ Bende 32 haftalik hamileyim ara ara toplanmalar oluyor karnımda bunlar sancı demek mi dün ile bugün ara ara yine oluyor nasıl anlayabilirim başka Bi ağrım yok bilen yazabilir mi?
elifebe80 Snjsid839-_ artık yeri daraldığı için büyüdüğü için normaldir ağrınız sancınız yoksa korkmayın
Hejdj123 Snjsid839-_ benim ikinci gebeliğim ama bende ilk kizimda direk suyum geldi ama ikincide sancım vardı bilmedim gribim diye hastaneye gittim sancın çıktı dediler
Snjsid839-_ elifebe80 anladım canım sağol benim öyle değil şimdilik kontrolüm haftaya o zmn doktoruma ayrıntılı şekilde sorcam