Hejdj123 Kızlar bugün gribim diye doktora gittim 2 3 dk arayla sancı çıktı kasılma var kadın doğuma yönlendirdiler şimdi gidiyoruz bana yatış verirler mi 35 haftalığız
KuzeyinAnnesi10 Hejdj123 nasıl bi sanciniz var bende 35 haftalığım bacaklarım ağrıyor tutmuyor kasıklarım ağrıyor regli olacak gibi
Beceriklianne Hejdj123 bende 35 haftalık hamileyim persembe günü nst sancı cıktı Dr yatıs dedi istemedim sehir hastanesine gitim dr agrı kesici verdiler smra tekrar nst bagladı sancı cıkmadı. Evde istirahat dedi . Dinlenince gecen sancı sancı degil dedi Dr bilgin olsun
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 bugün bende de değişik bi ağrı var karnımda bebek toplanıyo aşağıya baskı yapıyo hiç rahat değilim duş filan da aldım ama yok 🤦🏻♀️
Hejdj123 KuzeyinAnnesi10 benimde bacaklarım ve karsıklarım ağrıyor şimdi kan tahlili idrar ve serum taktılar serumdan sonra tekrardan nst ye naglayacaklar eğer yine sancı çıkarsa sezeryana alacaklar
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 biraz uyudum şuan biraz daha iyiyim ama ayağa kalktığımda sertlik oluyor yine
Ilba_34 Mercimeek perşembe günü ntsye girdim hiç sancım çıkmadı rahim ağzı da doğum bulgusu yok dedi doktor ama bilemedim 🤷🏻♀️
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 kanala girmeye çalışıyor galiba ondan diye düşündüm bende bacaklarıma ağırlık çok fazla
KuzeyinAnnesi10 Hejdj123 hayırlı haberler inşallah bende gitsem mi diyroum ama herseyden de telaşa vermek istemiyorum
Mercimeek Ilba_34 alla alla valla öok değişik bir süreç herkeste çok farklı ilerliyor anlamıyorum arttık
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 yok canım bende hatta bugün normalde gelenden de daha azdı bende ona şaşırdım 🙄 neyi neye yoracağımı şaşırdık😂
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 benim 2 gündü fazla parça parça geliyor baya rahim ağzı yumuşuyor diye yordum ama Nişan değildir her halde 😂 😂 😂