Deletedmom_87 Umutluol canım benimde rahmim ters bir kızım var bide geçen yıl Bir düşüğüm oldu gebeliğe engel asla değil sadece doktor bana dedi ilişkide diz dirsek pozisyonunu önerdi hamile kalmak için bide dedi adet sancıları çok olur rahmi ters olanın başkada sorun yok
Zhdnl Ters rahim düşünüldüğü gibi ters değilmiş yani rahim arkaya bağırsaklara doğru yatık demekmiş gebeliğe engel değil doç.dr Sezen Bozkurt instagramda bununla ilgili bir videosu var izleyebilirsin canım ben takip ediyorum kendisini son videosu hatta 🌸
Ebru-29 Umutluol benim de rahmim ters ve hamileyim doktor da gülerek söyledi yaratılış gereği hiç bir sorun da yok dedi. Yalnızca bebeğin konumlanmasi daha farklı karnın daha iç taraflarına doğru büyüyor
Umutluol Ebru-29 hmm bir bayan da karından ultrasonla ilk zamanlarda görünmüyor alttan ultrasonla görünüyor demişti bu yüzden olabilir sağlıklı olsun da en önemlisi o rabbim isteyen herkese bana da nasip eylesin 🤲🤲
Umutluol Ozgeee22 aaa gerçekten mi ben de aslında bir sorun olmaz diye okumuştum ama düşük bir ihtimalle olabilir diye duymuştum ben inşallah hayırlı haberler alırım
Happy-baby-men Benim de rahmin tersmıs ama hamileyim doktora gittiğimde gözükmedi idrara sıkıştım ondan sonra gördü fakat benim benim lekelenmem oluyo bundan kaynaklı olabilir mi bilen var mı
Mucize19 Benim de rahim ters 5 ay içinde ikinci hamileliğim oldu ilki düştü ama 2. Hala çok şükür karnımda. Hamile kalma konusunda sıkıntı yaşamazsın. Ama normal doğum yapılabilir mi hiç bilgim yok cnm