Hcrkrcrn ben 5. Haftamdan beri gidiyorum ,kalp atışı duyduklarında 7 haftalıkken paket aldım. 24 bin demişlerdi temmuz ayı gibiydi sanırım. 10 muayene ,2li 4lü tarama ,detaylı ultrason ve 5.nst seker yükleme içeriyor ayrica doğum şekli farketmeksizin paketin içinde. Bir de.bebeğin ilk muayenesi ,işitme testi ve topuk kanı alma iceriyor. 5 muayenem nst lerim ve doğum kaldı şu an için. Doktor seçimi size kalmıs o konuda kesin şuna git kesin buna git diyemem.