Ben iki kez oldum ilkinde hiç bilmeyince baya acımıştı beklemediğim bi olay gibi oldu. İkincisinde bildiğimden sanırım daha rahat oldu yine ağrı acı oldu biraz ama öyle ilkindeki gibi değildi ve şu an o kadar tedirgin olmuyorum yine yapılır diye sanırım alışınca geçiyor Allah’ın izniyle hayırlısı olsun