Efegz Teselli mi! Asıl sen bize teselli ver. İkiz bebekler dışında karnın küçük ya da büyük olmasının bebek gelişimi ile hicbir ilgisi yok. Ne güzel işte çatlaman az olur ,kıyafetler rahat olur ,ağırlık merkezin çok yer degiştirmedigi için dengen iyi olur , az yorulursun. Cahil cahil konuşan insanlarin laflarina üzülür mü insan ,otursunlar kendi cahilliklerine üzülsünler onlar. Gözleri de ultrason mu bu insanlarin ,karnındaki çocuğun boy kilo ölçümünü de yapabiliyorlar mı? Her şeyi biliyorlar ya. Doktor sorun yok gayet iyi dediyse sorun yoktur. Karın için geniştir. Sağlıkla sıhhatle kucağına al tek derdin bu olsun