Eslem2112 Kızlar yurumekte zorluk cekiyorum ve haftam daha çok erken ikinci gebeligim vajinam batıyor sanki yuruyemiyorum 22 haftalık gebeyim
Melodimm Eslem2112 Ben kalça ağrısını 30 dan sonra çektim.Yurumek zorlasmisti resmen.Simdi geçti şükür🤲🏻Doktor bebek büyüdügü için demişti.
Eslem2112 Melodimm ben anlamadım büyüdüğü için mi ne için ama yuruyemiyorum bende kızımda sonlara doğru böyle oldum ama bunda daha ortalarda böyleyim
Gzdesri Erkek bebek mı ? Bende belimde ağrı var sabahtan beri yururkende zorluyor ve sağ bel bolgemle kalça arasında gidip geliyor neden acaba
XBirmelekannesiii Eslem2112 ben topallayarak yürüyordum duşa girdim yarım saat boyunca sıcak suda kalıp sabunla göbeğimi sabunladım 1 adet sabun bitirdim diye bilirim ondan sonra her gece sürekli göbeğimi kremleyerek masaj yaptım şuan 27. Hftaya gircem düzeldi bebek