Kızlar ben ilk gebeliğimde düşük yaptım kız olsaydı kesin Erva Lina koyacaktım şimdiki gebeliğim kız başka bir isim gelmiyor aklıma ne önerirsiniz bu isme yakın bu tarz isimleri beğeniyorum anlamlı kulağa hoş gelen isim önerilerinizi istiyorum inşallah bulabilirim