Tucekilic 4+4 salı karnımdan kese gördük doktora dun aksam dedım ucretsız hakkım var gelebılırmıyım dıe tabı dedı 5+2 bugun gıttım gene karnımda kese vardı dedım yolk sac yok mu uzuldum vajınal bakalım dedı baktı ordan gozuk bazen kese buyur yolk sac buyumez bole durumlarda var tabı olucak demıyorum ama bılmenı ısterım dedi hafıf kanama alanı varmıs dusuk rıskı var dıyor sabah aksam progestan 200 mg al dedı kızımı butun kaldırıp ındırıprum egıtımlere gıdıyor 9 aylık down kızım ne yapayım dıyorum Allah yardımcım olsun😔🙏