Ben de düşünüyorum, şu an araştırma yapıyorum. Yılbaşından sonra her şeyde olduğu gibi zamlanacakmış fiyatları. İnsallah ihtiyaç olmaz 🙏🏻ama böyle bir imkan varken ben saklatmayı düşünüyorum. Kordon kanı ve dokusu saklatan annelerimiz var mıdır ? Bilgi verebilirlerse çok güzel olur bizlere de ☺️