Drkmls Hiç bir ağrısı olmadan doktora gittiğinde 1 cm 2 cm açılman var diyolar yaa onu hissedebilirmiyiz ?
Hicrandgndmr Drkmls canım benim 2 cm açıklığım varmış ben normal rutin muayenemde öğrendim hiç hissetmedim 😊 kişiden kişiye değişiyor. Bir arkadaşım 5cm açılığını hissetmedi mesela benim çevremde böyle örnekler var 😬