Bus123_ ikiprensannesi53 normal doğumda nefes çok önemli ve sigara da ister istemez nefes darlığı yapiyor bunu soruyorum zorlanan varmı diye
ikiprensannesi53 Bus123_ sigara yüzünden annemin kalbinde ölüyormuşum bence bırakmaya başlasan iyi olur
Demir-annesi34 Bus123_ annem kadar sigara içen birini bilmiyorum ikinci doğumunda nefes alamamış hemşire fark etmeseymiş boğulucakmş yani biraz sıkıntı nefes açısından normal doğum Allah yardımcınız olsun