Hcivelek Kızlar ne zaman yemek yesem ya da ara öğün başıma boynumdan gelen bir agrı saplanıyor. Çekilmez oluyor kaldıramıyorum başımı. Sizde de bu durumu yaşayan varmı 🙄😕
Eylldrnn Hcivelek maaalesef bende de öyle ara ara olurdu ama sıklıkla Yaşar oldum ve normal hamilelik döneminde dendi tansiyonda çıkmadığı sürece tabi 14+3 bu arada sizin cinsiyeti belli mi minnoşun
Semaburak Hcivelek o esnada tansiyonunu ölçtün mü hiç yükseldiği zaman enseden başa doğru ağrı giriyomuş bi takip et bakalım tuzu azalt birde öyle dene bendede oluyodu canım tuzu epey azalttım kalmadı
Elaylama Hcivelek uzun süre aç kalıp sonra birden yiyorsanız öyle olabilir; ama sadece fikir olarak söylüyorum belki de aç kalmıyorsunuzdur ama şekeriniz hızla düşüyordur ve yemek yiyince hızlı yükseliyordu farkında olmuyorsunuzdur. O baş ağrısı yapan bir durumdur ama dediğim gibi bana ara ara olur eğer tahlil falan vermek için biraz aç kalıp sonra yediğim zamanlarda.
BrcnBlgn Hcivelek Cnm aynisi bnde oluyor surekli tansiyonum dusuyor dr takibe aldi birdahaki kntrolde dr da bilgi ver mutlaka sende olc evde..bebege oksijen giderken annenin tansionunu dusruomus bana ole dedi .)
Hcivelek Eylldrnn 13.haftamda erkek dedi ama kendi doktorum haricinde Bi doktora gitmiştim rahatsızlanınca. Kendi doktorumda kız gibi dedi sonra da göstermedi benimki 17+5 olduk biz bekliyoruz 😁
Hcivelek Elaylama yok aç kalmam düzenli yemeye calısırım ara öğünler yaparım kendime aç kalınca baygınlık gelıyor bana 😁 son 3 gündür özellikle böyleyim dikkat ediyorum da agrıyla 😕😕
Semaburak Hcivelek sağlık ocağı eczaneye falan git canım alasaya kadar duruma göre eğer sürekli takip gerekirse alırsın belki başka bişeydendir