Ebrugll malesef yapmazlar beni o haftalarda ağrım varken doktor sadece uyusturabilirim oda bı kaç saat rahatlatır demişti öyle boyle zaman geçirip doğumu yapmıştım şimdi yine hamiligin baslarinda ağrım oldu 3 aylığım Nal tedavisi yaptirdim 2 hafta önce ama şimdide başka dişim ağrıyor dünden beri ağrı çekiyorum bende