mefo peki mama verince dedikleri gibi sarilik filan sıkıntı oldu mu ya , ben de ilk hamileligim hani bilmediğim için ne deseler gözlerim doluyor birşeyi beceremedim hissine kapılıyorum . Çocuk üşüyor diyorlar kendimi sucluyorum . Acaba anne sütü icemedigi için mi böyle diye ,sürekli irkiliyo diyorlar , anneyle temas etmediği için diye yorum yapıyor sürekli çok bilmişler . Öyle yaa ne bileyim suçluluk duygusu yüklediler bana