Herkese merhaba arkadaşlar, 6 aylık hamileyim özel takipliyim ve 3-4 gün oldu grip oldum doktoruma ulaşamıyorum yani kendi şahsi numarası veya asistanın numarası yok gerek olmadı sorunda olmamıştı ama Şuan çok sinirlendim açıkçası özele gidiyorum ne fark var anlamadım ulaşamıyorum danışamıyorum eşim hastaneyi aradı numara vermiyoruz sadece parol içebilir kbb giderseniz doktora mail atın verilen ilaçları dendi daha da sinirlendim canım sıkıldı doktorumdan memnunum fakat bu durum beni çok rahatsız etti doktor değiştirmek istiyorum , değiştirmeli miyim , siz doktorunuza ulaşıyor musunuz