Melike-1414 gulcin46_ 4+5 haftalığım 1 haftadir benimde arada bi kasikta batmalirim oluyor normal bence rahim büyüyor
1prensesannesi__ gulcin46_ rahim keseye göre sekilleniyo ve büyüme kaslarini gevsetmeye basliyo buyume döneminde daha rahat bebek büyüsün diye bende 4+6 yım benimde batmalarim oldu geçti simdi agrilarım var adet sancisinin biraz daha şiddetlisini cekiyorum belimde bacaklarimda hissediyorum ilk cocugumda da böyleydim o yüzden endise edilcek bisey yok kanama olmadigi sürece
Badeveannesi gulcin46_ merhabalar ben 5+4 günlüğüm dün gittim kese oluşmuş bebek görünmedi 10 gün sonra gel hem bebeği görürüz hmde kalp atışını duyarız dedi
Melike-1414 gulcin46_ canim pazartesi gidicem doktora degerlerim cok düşük insallah saglikli bir gebeliktir
Nc1- Bende tam 5 haftalığım özellikle ani hareketlerimde kasıklarıma bıçak gibi saplanıyo. Bir de 4 gün önce kan verdiğimde değerim 4300 çıktı sizce çok mu