Eylldrnn öncelikle hayırlı olsun. 1 ay arayla 2 tetanos aşısı oluyosun 3-4 ve 5. Dozları da var onlar hakkında da bilgilendirir ebeniz sizi ama onlar doğumdan sonra oluyot zaten. İlkinden 4 hafta sonra 2. Yapıyorlar. Kimisinin ağrışı oluyor kimisinin ağrısız. Benim ilki de ikisi de vurulurken hiç acımadı. İlkinde sonradan hafif ağrım oldu ama çoğu kişiye olduğu gibi korkunç değildi. İkincisindeyse aşı olduğumu bile unuttum hiçbir sızı dahi yaşamadım. 🌸