Hayrisko Kızlar şeker yukleme sonucum açlık 79 1 saat 152 2 saat 145 sizce cokmu yüksek ne yapmam gerekiyor doktor açlık tokluk şekerine bakicaz kintrol edicez dedi ama kokruyrum kontrole gideli 2 hafta oldu gitmem gerekiyormu tekrar
gncglozclk Hayrisko doktorum bana 140 altı normal demıstı toklukda dikkat ederseniz düşer canım kıloyada takilmayın bende cok aldım şeker yuklemesı yaptırdım cıkmadı 34 haftadayım gecen yıne baktırdım 130 cıkmıs doktor normal dedı
ravzae Hayrisko sizin ölçmeniz gerekiyor onu kaydedip doktora tekrar göstermeniz gerekiyor sizi yönlendirmediler mi?
Pamuk Hayrisko O hastaneye gidip tek olcumle belli olmaz.Sonuclar çok iç açıcı değil cihaz alıp kendiniz yazıp doktora götüreceksiniz.
dnzmom_ Hayrisko ben pazartesi yaptırcam şeker testini fazla kilo aldığım için şekerden şüphelendiler fazlaysa sanırım hamurişi ve tatlı olayını kesiyoruz
Hayrisko Pamuk doktor öyle söylemedi beslenmene dikkat et hamur işi tatlı yasak dedi ama çok yükselmesinden kokryrm
dnzmom_ Hayrisko kaç kilo aldınz acaba ben 6 buçuk aydayım 15 aldım normalde toplam bu kadar almam gerekiyordu 🥹🥹
gncglozclk Sizi diyetisyene yonlendırme yapabilir aşırı yuksek olanlar dusmezse ınsulun baslanıyor diye biliyorum